Preskočiť na obsah
ENGLISH INFO
Grafická verzia - Verzia pre slabozrakých - Textová verzia Odoberať RSS RSS

Vaše názory k článku Finančná a multikriteriálna analýza parkovacieho systému v meste Ilava

príspevky sú zoradené od najnovších (zmeniť)

[73] Paľo Habera - 23.10.2015 11:16 - odpovedať
Zláááááá, chladnáááááá, a severnáááá
S kýýýým si miiii, ooouoooooo, nevernááááá

[72] Gabriel - 21.10.2015 14:49 - odpovedať
Dobrý deň,
Aby sa nepovedalo, že mládež zase len mudruje, ale žiadne riešenie nenavrhuje, tak by som rád navrhol, aby všetci štátny zamestnanci parkovali svoje osobné vozidlá počas pracovnej doby povinne na parkovisku pri železničnej stanici (okrem ZŤP). Osobne si myslím, že by to plne vyriešilo problém s parkovaním v centre. Napokon, aj my, občania pracujúci vo väčších firmách parkujeme na firemných parkoviskách, ktoré sú v mnohých prípadoch mimo areálu firmy. Pekný deň.

[71] Gabriel - 21.10.2015 14:19 - odpovedať
Dobrý deň,
Podľa mňa je to celé blbosť a celé je to na smiech. :-) Malé okresné mesto, kde je všetko dostupné pešou chôdzou a rieši sa tu nejaký parkovací systém so závorami. Obludné a tragické. Netvrdím, že starši ľudia to majú v IL ľahké, ale určite nie kvôli dostupnosti parkovacích miest v centre. V TN máte parkoviská v centre (a to sú spoplatené) aspoň tak ďaleko (ak nie ďalej) ako je to parkovisko na železničnej stanici. Je chorobou doby, že polka Ilavy ide do centra autom. To je podľa môjho osobného názoru hlavný problém. Choďte sa niekedy pozrieť do centra mesta cez víkend. Porátajte tam autá a budete prekvapení ich počtom. Závory? Totálna blbosť, likvidácia cestovného ruchu v meste, aj keď ten je tak biedny, že horšie to už byť nemôže. My mladšia generácia môžeme už len veriť, že táto generácia nefunknčných komunálnych politikov vymrie a s ními aj ich spásonosné myšlienky. :-) Zbohom súdruhovia.

[70] ninest123 - 31.12.2014 07:06 - odpovedať
http://www.oakley-sunglass.in.net/
http://www.oakleyglass.in.net/
http://www.oakleysunglasses.jp.net/

[69] QRBEwNnSs5y - 21.12.2014 17:11 - odpovedať
Scott_NJ / Thanks for taking the time to uptade us with a blog! We appreciate all you and Kari are doing to keep us up on what's going on! I know you are having a great time. So glad you got the opportunity to do this! I'm really looking forward to seeing the show and hearing you sing Nandito Ako!! It s awesome you got to meet Ogie and Regine! That is exactly how we feel when we get to talk to you! I wish I was in The Philippines instead of NJ so I could go to the Josh Bradley concert ! But I know it will be os much fun to tape! Enjoy your last week in The Philippines and then Singapore ! We miss you here in the U.S! Be safe and have fun!

[68] rHeOUtqIvA - 20.12.2014 19:47 - odpovedať
canarchaudry / Howdy David!..glad to hear you are having soo much fun with all the ainmzg crew, scriptwriter, directors, casts and all who are involve in the filming of Nandito Ako .Filipinos are surely fun loving people haha..Well,I might not be actively tweeting lately but I am having a blast watching the mall shows and reading the updates all over the place. It was such a lovely surprise to hear you say the body parts in Tagalog and with a perfect accent too!! You are a fast learner and I guess your Spanish background might have helped you a bit in speaking the language really well,idk:)Food I just about fell of my chair again when I heard you had Balut haha that is a challenge in itself and I am so proud of you for trying out some of these Filipino dish lol.Actually, Adobo is my familia's fave although there are many type of adobo..not sure what type you had:)Recording glad to hear you are able to meet Regine and Olgie Alcasid. would be cool to hear what you have done in the studio with them!!..also looking forward to hear Nandito Ako very soon!!:))Oh man,this is way long now lol..good luck to the last week of filming and hope many Filipino fans will come out and take this opportunity of a lifetime to participate and experience Josh Bradley concert being filmed!! well, I would if I am there lol.K, goodnight from this side of the world and take care always David:):):)>

[67] C3e0xbLvECs3 - 20.12.2014 09:57 - odpovedať
I appreciate great suititmbng! I must say i valued analyzing it all, you can be an awesome source.I may remember to take note of your internet site which will generally come back in the future. Let me recommend you carry on a awesome articles or blog posts, have a very fine holiday saturday or sunday!

[66] Janušek - 21.11.2014 08:58 - odpovedať
[65] Lucia netvrdím že nie som neomylný, ale v uvedenej veci by sa mýlil: projektant ako autor projektu, úrad verejného zdravotníctva, dopravný inšpektorát a iné orgány, ktoré proj. dok. posudzovali.

[65] Lucia - 20.11.2014 22:47 - odpovedať
Všetko sa dá priznať, len obyčajný ľudský omyl nie... sklamali ste ma p. Janušek. Len mňa?

[64] Janušek - 19.11.2014 07:30 - odpovedať
[63] [63] Lucia projektant zvažuje umiestnenie a rozloženie parkoviska aj vzhľadom na výškové pomery v danom území a iné faktory vstupujúce do výsledného návrhu. Verte že projektant, ktorý spracoval pd. na parkovisko má dlhoročné skúsenosti a hlavne prax. Možno sa to zdá, že je to nelogické, ale umiestnenie zohľadňovalo všetky STN a vyhlášky.

[63] Lucia - 18.11.2014 11:16 - odpovedať
Keď tak pozerám na projekt parkoviska pri žel. stanici, mám pocit, že "soudruzi z NDR", čiže opäť dobre zaplatení odborníci, niekde urobili chybu.....
A teraz nemám na mysli porušovanie zákona, ktorý hovorí o bezbarierovosti verejných stavieb, ale o tom, že odborníci naplánovali parkovacie miesta pre invalidov veľmi neodborne. Logika hovorí, že by osoby so zdravotnými obmedzeniami - pre ktoré sú vyhradené 4 parkovacie miesta, mali byť čo najbližšie ku príchodu k vlakom.
V Ilave NIE....
Pán Janušek, vy to nepoznáte? Alebo je Vám to jedno...

[62] gabika - 12.11.2014 23:42 - odpovedať
Súhlasím v diskusii s pripomienkou č. 57 na čas potrebný na manipulácii pri poplatkoch za parkovanie s možným dopadom na bezpečnosť dopravy až na hlavnú cestu.Mam skúsenosť z parkoviska v BA nemocnica Antolská i parkovanie garáž Mýtna,ktorá v Starom Meste priam zívala prázdnotou, kde nájdete voľné miesta na parkovanie chránené závorou.oOstatné autá stoja vedľa na chodníkoch bez spoplatnenia.Neporovnateľné sú možnosti a príjmy vodičov v hlavnom meste.Opýtam sa p. primátora či ste pri riešení CMZ a parkovania mysleli na všetkých vodičov VOLICOV?

[61] dôchodkyna - 12.11.2014 23:40 - odpovedať
Súhlasím v diskusii s pripomienkou č. 57 na čas potrebný na manipulácii pri poplatkoch za parkovanie s možným dopadom na bezpečnosť dopravy až na hlavnú cestu.Mam skúsenosť z parkoviska v BA nemocnica Antolská i parkovanie garáž Mýtna,ktorá v Starom Meste priam zívala prázdnotou, kde nájdete voľné miesta na parkovanie chránené závorou.oOstatné autá stoja vedľa na chodníkoch bez spoplatnenia.Neporovnateľné sú možnosti a príjmy vodičov v hlavnom meste.Opýtam sa p. primátora či ste pri riešení CMZ a parkovania mysleli na všetkých vodičov VOLICOV?

[60] Tibor Egly - 12.11.2014 00:41 - odpovedať
Treba pozornejsie citat. Nespominal som tam, ze by mali uradnici davat papuce. Mestska policia zostava v kalkulacii. Odpadaju ale naklady na odtahovku a jej obsluhu. Pri zratani tychto nakladov /nakup vozidla, poistky, PHM, udrzba, servis a mzdy pracovnikov/ je to dost velka suma. Staci pocitat.

[59] Jano kašuba - 11.11.2014 09:51 - odpovedať

A to si kde videl aby mestský úradník dával papuče. To móže len policajt ne? Už vidím ako zelené žaby chodia po námestí a dávajú papuče. A ked zriadiš mestskú políciu tak si s ekonomikú zase v ....šak vieš kde.

[58] Tibor Egly - 10.11.2014 03:35 - odpovedať
Este by som chcel dodat v kratkosti a poprosit ostatnych spoludiskutujucich aby sa nehanbili za svoje meno, pretoze ak chcu vyslovit svoj nazor, tak mozu to urobit verejne, co sa od nich aj ocakava a nemusia sa skryvat za pseudonymy. Myslim, ze vacsina z nas, co tu piseme ako aj zastupcovia mesta mame spolocny zaujem v prvom rade na tom aby sa veci riesili a nie preto aby sme dehonestovali pracu, koho zrovna nemusime alebo nemame radi. Urcite budu so mnou suhlasit vsetci, ktori si myslia, ze tato diskusia je tu pre to, aby sa nasli riesena problemov a prezentovali nazory obcanov. Tazko ocakavat od poslancov a predstavitelov mesta kladne reakcie na urazky ich osoby a znevazovanie ich prace. Preto kvitujem, ze reaguju pragmaticky a nenechavaju sa zatiahnut do hlupych nekonecnych urazlivych tem, ktore nevedu k nicomu a nic neriesia.
Mozeme sa aj pohadat ale hadka moze byt prinosom iba vtedy, ak je konstruktivna a prinasa riesenia. Inak nema zmysel lebo je to len strata casu.
Myslim, ze osobne invektivy nie je tema dna a ani sposob korektnej diskusie. Tato diskusia je tu snad pre to aby sme si aj ked nahlas povedali svoj nazor a ocakavame, ze bude zobraty do uvahy v zaujme obcanov mesta, ktorym toto meso patri a nikomu inemu!!!, co by si mali uvedomit aj vsetci zodpovedni, ktori obcanov zastupuju!
Ak si vacsina mysli, ze zodpovedni nekonaju v zaujme obcanov, tak podme urobit vsetci verejnu defenestraciu a nestracajme cas osocovanim a urazkami cez net. To by bolo aspom ferove. Kritizovat nejaku studiu iba pre to, ze to nie je tak ako si predstavujem je lahke. Treba si ju vsak najskor precitat, najst klady a minusy, a az potom vyjadrit kladny alebo zaporny nazor. Ja som svoj postoj k uvedenej studii napisal a autor p. Ing. Martin Bolo sa moze vyjadrit ak sa za nu nehanbi. Nemal by sa vsak hnevat na mna ale mal by vysvetlit motivaciu svojej neobjektivnosti a moje argumenty k tejto studii zadavatelovi a obcanom mesta, ktori za nu urcite obdrzali fakturu.
Dakujem za pozornost venovanu tomuto prispevku.

[57] Tibor Egly - 09.11.2014 22:30 - odpovedať
Ospravedlnujem sa ale nemam moznost pouzit diakritiku.
Dal som si tu pracu a precital celu studiu. Pripada mi to ako solidna Power-Pointova prezentacia stredoskolskeho studenta ale vobec nie ako studia renomovaneho Vyskumneho ustavu. Autor sa tam dokonca aj podpisal, za co si vysluzil moje opovrhnutie. Ale aka definicia zadania - taka studia. Autor v studii porovnava vyvoj automobilizmu v SR a v Nemecku za urcite obdobie. Podla mna zabudol zahrnut do porovnania Bulharsko, USA a Cinu /tam pribudaju auta najrychlejsie - a lacne/. Lenze my chceme parkovat v Ilave, tieto porovnania su irelevantne a nikoho nezaujimaju. Okrem toho nechceme studiu v zmysle bla bla bla, kde sa cena asi odvija od poctu slov.
Preco autor vobec straca cas a nase peniaze prvym a druhym variantom? Prvy, sucasny nulovy variant vsetci pozname a preto sa riesi parkovanie. Druhy variant, pesia zona, je nerealny, nakladny, nikto ho nechce, nic neriesi a zabije mesto, to tiez vsetci vedia, tak naco porovnavat s niecim, co neprichadza do uvahy. /Alebo je v Ilave hlava, ktora by nad nim uvazovala?/
K dalsim variantom len v kratkosti. Pani vyskumnici sice spocitali kolko aut prichadza v spicke do mesta ale neratali s tym, kolko sekund potrebuju na zastavenie pri zavore, vyzdvihnutie listka, otvorenie rampy, odjazd a nasledne zatvorenie zavory. Z toho vyplyva, ze v spicke auta na vstupe do mesta budu cakat na vjazd k zavore az na hlavnej ceste I/61. Takato profesionalna studia (za aku ju vobec nepovazujem) by si to mala vsimnut, pretoze to ma velmi negativny vplyv na bezpecnost cestnej premavky. V zavorovom variante autor pozabudol na poruchove pripady zavor, aky mozu vyvolat chaos. Raz sa neotvori rampa, tak ZVJS ju prevali s tym pancierovym autom a potom moze mesto riesit poistne udalosti. Nechcem tu riesit dalsie zdrzania pri vyjazdoch z mesta, tu ist do detailov nemozem lebo je to na dlho. Zatial tolko k zavorovemu systemu.
Variant s parkovacimi automatmi je najekonomickejsi, najjednoduchsi a sposobi aj najmenej problemov. Podla autora studie je tento variant najdrahsi, co je uplne scestne a diletantske lebo najvyssia cena tohto variantu je vypocitana doslova tendencne. Nikto v Ilave totiz nepotrebuje kupovat dotahovku s personalom. To sa da uplne jednoducho vyriesit tym, ze sa na koleso auta umiestni odjazdova zabrana /papuca/, ktore sa daju nakupit za par sto EUR. V tomto momente sa meni cela matematika financnej analyzy a je povazlive az podozrive, ze autor studie sa tymto vobec nezaoberal ale sa nam snazi podsuvat neekonomicnost tohto variantu koli odtahovej sluzbe. Preco asi?
V kratkosti k sms platobnemu systemu. Ten sa predsa nemoze riesit ako samostatny variant!!! Ten je vzdy len ako bonus pre zjednodusenie platenia v urcitom existujucom parkovacom systeme. Rozoberat toto detajlnesie by bolo doslova ubohe, pre co je to tu ako samostatny variant.
Ak sa este pozastavime nad vandalizmom, ktoremu sa nie vzdy da vyhnut, tak teraz sa zamyslime, co moze sposobit poskodena alebo nefunkcna zavora. Iba velky problem.
Co sa stane ak sa poskodi alebo pokazi parkovaci automat. Prejdete sto-dvesto metrov k druhemu a zoberiete si listok. Ake jednoduche.
Odporucanie: autori takychto studii by si mali sadnut du auta a trochu sa povozit po Europe, po dedinach a mestach v Rakusku, Nemecku, Belgicku atd. Potom by aj bez vyskumu zistili, ze riesenia uz existuju, /viem o com hovorim/ staci sa trochu poobzerat!
Tazko je tu ale spochybnovat odbornost autora lebo on ma na to papier. Takze ak neriesi vsetko od stola a niekde aj bol a nieco videl, tak potom by som tuto studiu mohol bez toho aby som sa dotkol jeho odbornosti oznacil tak jemne za tendencnu. Realita je vsak taka, ze zameranim sa na uplne, nic neriesiace nepodstatne elementy, je potrebme hovorit o diletanstve.
Chcem ale dorazne upozornit, ze tymto komentarom nechcem vobec znevazovat pracu poslancov, predstavitelov a pracovnikov mesta Ilava, lebo verim, ze studiu dali vypracovat v dobrej viere za ucelom vyriesenia problemu, ktory tu je s parkovanim.
Tiez akceptujem, ze mozu byt aj ine nazory ale trvam na tom, ze bude lacnejsie tuto studiu hodit do kosa bez ohladu na to, kolko stala /neviem/.
Na to aby sa dala tato studia spochybnit a povazovat za tendencnu, netreba byt velky odbornik. Preto som sa snazil prezentovat hlavne argumenty, ktore nevystihuju buducu realitu, opominaju bezpecnost cestnej premavky a ktore uplne naburavaju pochybnu zaverecnu financnu analyzu. Tiez by som /ale to je len taka predstava/ rad videl posudenie tejto studie niekym, kto tomu tiez rozumie z hladiska odborneho a je uplne nezavisly.
Podla mojho nazoru je tato "studia" vzorovym obrazom stavu spolocnosi, vedy a vyskumu v SR. Toto dalsi komentar nepotrebuje lebo v inych komentaroch som sa docital, ze su tam aj dalsie chyby, ktore som nepreveroval a teraz ich neviem komentovat.
Je pravda, ze obcania sa maju moznost vyjadrit k problemom mesta na zasadnutiach mestskeho zastupitelstva. Nevytykajte im vsak to, ak nepridu lebo v dnesnej narocnej hektickej dobe, kedy ludia v prvom rade bojuju o zabezpecenie svojej rodiny nie vzdy maju cas na veci verejne. Preto dufam, ze poslanci a predstavitelia mesta umoznili tento internetovy sposob vyjadrenia sa k veciam verejnym aby im mohli nacuvat a brat do uvahy aj tieto nazory obcanov a daju im taku vahu ako keby sa vyjadrili na zasadani mestskeho zastupitelstva.
Tiez ako obcania ocakavame od poslancov a zastupcov mesta aby sa nekastovali podla svojho ega, funkcie alebo stranickej prislusnosti ale verime, ze si k problemom sadaju s cielom - podme urobit nieco dobre pre Ilavu.
Prajem vedeniu mesta a poslancom vsetko dobre a hlavne dobre rozhodnutia v zaujme obcanov.
Dakujem za pozornost venovanu tomuto prispevku

[56] Namiesto Daška - 09.11.2014 20:31 - odpovedať
Čo vám šibe? Však ja som žiadne rampy nikdy nechcel! Ak, tak to ste boli Vy, moji milý Ilavčania, zastúpení mnou.

[55] ilavcan - 07.11.2014 10:00 - odpovedať
[53] p.Daško kedy sa konečne vyjadríte aký postoj zastávate pri parkovacom systéme? Váš názor zaujíma obyvateľov mesta , alebo sa Vám zdá táto téma je nepriechodná a pred voľbami sa radšej nevyjadrujete. Necháte sa obhajovať platenými zamestnancami a sám ste radšej ticho. To je aký postoj? Máme tu primátora ktorý keď sa to prejednáva na zastupiteľstve tak radšej ide s detičkami na výlet ako by sa vyjadril pred občanmi. Nehanbite sa , vyjadrite sa.

[54] Andrej - 05.11.2014 20:41 - odpovedať
Nie je mojim úmyslom riešiť nevyriešitelné... len stále neviem prísť na to, za čo občania Ilavy cestou svojich legálne zvolených zástupcov dali len tak (mírnix dirnix) - čo starší aj rozumejú... 8 000 €. A už vôbec neviem,čo s tým spravia novozvolení poslanci. A čo s tým spraví už - aspoň raz - oslovený hlavný kontrolór mesta Ilava. Ale to teraz nie je hlavné, že???

[53] Prednosta - 03.11.2014 11:52 - odpovedať
Primátor vo videu povedal: "Systém závor ako bol navrhnutý nebol akceptovateľný a nemá zmysel presadzovať násilné riešenia". Myslel tým to, že nebol akceptovateľný poslancami a prítomnou verejnosťou. Nevyjadril sa teda za seba, že je proti rampovému systému. NEKLAMEM. Prosím pozrite si to všetci koho to zaujíma. Všetko je už z mojej strany povedané. naviac-primátorove stanovisko je aj v Ilavskom mesačníku.

[52] Michal P. - 03.11.2014 10:13 - odpovedať
[48] L.Turcer opäť KLAME. Vyjadruje sa síce za p.Primátora citujem : "Primátor nikdy nepovedal, že je proti rampovému systému." ale stačí si pozrieť Tv Považie tento link cca od polovičky http://www.tvpovazie.sk/index.php/prehlad-sprav/zaujimavosti/item/3133-zasadnutie-msz-v-ilave
a hn - kde to primátor povedal úplne jasne a keď niekto tvrdí opak tak KLAME.

[51] lenin - 02.11.2014 21:51 - odpovedať
občan ako poslanec si nebojoval proti tomu o čom tu píšeš a takého zástupcu ľudu občania nepotrebujú!

[50] občan - 02.11.2014 20:30 - odpovedať

* príspevok porušil kódex diskusie -admin-

Článok prispievateľa môže byť zverejnený a braný ako korektný príspevok ak sa prispievateľ dobrovoľne preukáže svojou identifikáciou (požiadavka dotk. osôb). Anonymné názory a osočovanie nebude tolerované, ba na žiadosť dotknutých osôb môže byť zahájené právne konanie

[49] Andrej - 01.11.2014 20:46 - odpovedať
Tak toto ste, p. prednosta, fakt prehnali.... ".. v dobrej viere....." ste si dovolili zadať VÚD vypracovanie štúdie v rozpore s uznesením mestského zastupiteľstva. A nikomu to nevadí. Hlavný kontrolór je spokojný, páni poslanci sú spokojný, hlavne že niekto dostal zaplatené za štúdiu, ktorá nám nič neprinesie... Hanbite sa, dúfam, že po týchto voľbách skončíte aj vy

[48] Prednosta - 31.10.2014 12:08 - odpovedať
[47] "Michal P.", poslanci uložili spracovať ďalšie dva návrhy bez rámp. Toto uznesenie sme naplnili, ba dokonca v dobrej viere rozšírii i o ďalšie možné varianty, aby občania mesta mali k dispozícii komplexný pohľad na problém. Cena za tento rozbor ďalších variant nemohla zásadne ovplyvniť cenu štúdie. A k veci vyjadrenia sa primátora. Primátor nikdy nepovedal, že je proti rampovému systému. On len zastavil stavebné konanie a stiahol projekt aj z rozpočtu . Teda rešpektoval stanoviská občanov a následne poslancov na riešenie dalších variant. Kto to zaplatí? Predsa z rozpočtu mesta v ktorom POSLANCI !!! schválili zmenu-navýšenie o 8000 euro na vypracovanie takejto štúdie. TOTO SME NEPREKROČILI! Keď už sa nechali ovplyvniť skupinou podnikateľov z centra mesta a neschválili v predvolebnom zápale najvýhodnejší variant tak ako ho navrhli primátor a odborné útvary mesta a aj profesionálny riešiteľ. Štúdia naoppkon potvrdila správnosť postupu mesta. A na záver-pozrite si záznam zo zastupiteľstva keď sa to prvý krát prejednávalo. Jediný kto okamžite reagoval a napadol to aby sa k tomu robili akékoľvek ďalšie štúdie som bol ja. A hneď som na to upozornil aj poslancov aj verejnosť, že nás to bude stáť zbytočné peniaze naviac. A k vašim výrokom, že klamem len toľko-nemám dôvod klamať ani čo skrývať dokonca ani svoju identitu nie.

[47] Michal P. - 31.10.2014 09:42 - odpovedať
Som vcelku rád že Turcer na moje obvinenie neodpovedá. Veď čo by aj povedal zas by len klamal. Ale nechápem že je ticho aj primátor? Že neodpovedá na otázku o čo tu ide keď verejne vyhlási že nebude presadzovať rampy a potom ich presadzuje. O čo tu ide? O poctivý úmysel isto nie. ŽE p. PRIMÁTOR?

[46] pracujuca v ilave - 31.10.2014 07:30 - odpovedať
ja sa uz tesim na tie lietajuce auta ktore budu parkovat na strechach panelakov, lebo tento problem s parkovanim čvrkoni nie su schopny vyriešiť

[45] Andrej - 30.10.2014 21:07 - odpovedať
Asi nie som sám, kto si myslí to isté, čo "občan". Kto je v tejto hre ten, kto rozdáva karty? Jednoznačne p. primátor. Kto mu v tomto prípade "tromfol" bank? Jednoznačne všetci, ktorí sa ozvali - vrátane p. prednostu a p. Janúška. Záver: p. prednosta a p. Janúšek sú poplatní tomu, kto ich drží za ...... ich prac miesto. P. primátor robí všetko pre to, aby v občanoch Ilavy vzbudil dojem, že On je ten jediný, kto je na ich strane..... a pritom sa všetci vezú na jednej vlne... vlne moci....

Poznáte to všetci... veľa moci = nemoc... a tou trpia traja menovaní páni. Čo s tým?

[44] obcan - 29.10.2014 19:41 - odpovedať
p.prednosta
Vy ste to naozaj už vyriešili. Za peniaze daňových poplatníkov ste zneužili VÚD, aby účelovo spracovanou analýzou potvrdil Vaše rozhodnutie vo veci výberu parkovacieho systému. Pre Vás totižto už nie je prijateľný žiadny iný variant ak rampový systém. Kolobeh projekt, následne zákazka už bol rozbehnutý dávno pred tým ako ste vyšli s vecou na verejnosť. Bežne takto fugujete. Len teraz ste nepočítali s tým, že verejnosť Vaše rozhodnutie nebude akceptovať.

[43] Marina - 29.10.2014 15:47 - odpovedať
Ak pôjdem na návštevu do prevádzky, ktorá sídli na námestí, alebo ku súkromnej osobe, a títo majú svoje vlastné pozemky a miesta na parkovanie, myslíte, že rampy to pochopia?

[42] Michal P. - 29.10.2014 15:36 - odpovedať
[37] Turcer KLAMETE. Ako môžete tvrdiť že v súvislosti s parkovacím systémom plníte uznesenia poslancov keď poslanci vám 8.4. uložili uznesením :
1. Pripraviť ďalšie dva návrhy riešenia spoplatneného parkovacieho systému „Mierové námestie Ilava“ tak, aby neboli ulice uzatvorené závorami" a vy ste zadali štúdiu na porovnanie závorového systému a tým ste zbytočne minuli ďalších 8000 eur na vec ktorú vam poslanci neuložili. Takže ešte raz KLAMETE a som zvedavý kto to zaplatí ?

[41] romco74 - 29.10.2014 15:33 - odpovedať
Včera nám prišli chlapci zo Žiliny predať rampy, pretože sú najvýhodnejšie..., pretože ICH systém má v cene aj kamery a údržba servera nič nestojí, vlastne je to skoro zadarmo... cca 70.000 €. No nekúp to, keď je to také lacné... Mimochodom... ako vyriešia rampy obyvateľov námestia, ktorí parkujú na verejných miestach 24 hodín a 7 dní v týždni?

[40] ilja vasilovič - 29.10.2014 14:22 - odpovedať
tak sme sa včera na zastupiteľstve dozvedeli že deficit parkovacích miest je 6 ks a za túto krásnu info sme dali celkom slušnú kopu peňazí....
mám pár otázok:
-prečo sa neurobil prieskum koľko aut parkuje už od cca 6 hodiny rannej?
-prečo sa neurobilo prerokovanie takejto závažnej veci z obyvateľmi námestia? podľa info od spracovateľov projektu sa nebavia z laickou verejnosťou, tak by ma zaujímalo kto im dával podklady k uvedenému dokumentu ?
-prečo sa blokujú kapacity parkovania na budovanie terás?
-prečo sa nevyužijú ešte rezervy , ktoré na námestí sú...napr, zúženie parkovacích boxov,resp. vytvorenie parkovacích zón...zrušenie nevyužívaného chodníka pozdĺž parku...atď...

[39] Viktor W - 29.10.2014 14:12 - odpovedať
Na včerajšom MZ boli tí, ktorí sa podpísali pod aprílovú petíciu za zrušenie parkovacieho systému so závorami označení pánom Turcerom za "úzku skupinku podnikateľov, ktorí nereprezentujú mesto". Môžem Vás ubezpečiť, že medzi takmer sto podpismi pod petíciou boli aj takí, ktorí na námestí len bývajú. Žiadam Vás preto pán Turcer, aby ste neurážali všetkých týchto občanov, ktorí riadne platia dane mestu a majú svoje práva. Chcem sa však spýtať Vás pán Turcer, koho vlastne reprezentujete Vy? Pokiaľ viem, okrem pár predstaviteľov mesta a p.Behana mi nie je známe, že by ešte niekto tento variant so závorami podporoval. Celé to včerajšie divadlo s "nezávislou štúdiou" bola len trápna snaha alibisticky si zdôvodniť Vaše predchádzajúce rozhodnutie, čo sa logickou a vecnou argumentáciou nedá.

[38] obcan - 29.10.2014 13:48 - odpovedať
pan prednosta, ak tvrdite, ze optimalny variant sa este len vybera a ma o nom rozhodovat niekto iny ako rimator, resp. pracovnici mesta, preco potom bol povodne vyvraný variant s rampami a to bez diskusie a bez toho, aby sa tym zaoberalo zastupitelstvo? mozete stokrat tvrdit, ze v tom nie su provizie a ze pracovnici mesta robia len to, co im urcia poslanci, kady kto sa na vec pozrie zvonku vidi, ze to nie je ciste a niekto si tu cce veci riesit po svojom bez ohladu na zaujmy vacsiny obyvatelov. okrem ineho tomu nasvedcuje aj to, ze aj na tejto diskusii odpovedate iba na tie otazky, na ktore chcete

[37] Prednosta - 29.10.2014 13:40 - odpovedať
Neúčasť primátora na zastupiteľstve dňa 28.10.2014 bola z dôvodu toho, že na tento deň bol prisľúbený termín exkurzie od rektora Szeceyiho univerzity v Gyore pána Petra Foldesiho. Stretnutia sa zúčastnili aj predstavitelia mesta Gyor a Dr. Péter Schmidt predseda- Nadácie Gábora Barossa. Prítomnosť Ing. Daška ako predstaviteľa družobného mesta bola nanajvýš žiadúca. Okrem toho sa z Ilavy zúčastnil prehliadky univerzity plný autobus žiakov 8. a 9. ročníkov ZŠ v Ilave s pedagogickými pracovníkmi. Navštívili univerzitnú knižnicu a absolvovali prehliadku celej univerzity. Potom boli spoločne v historickom centre mesta Gyor a v mestskej radnici. Primátora na zastupiteľstve plnohodnotne zastupoval Ing. Jozef Toman, zástupca primátora mesta Ilava v súlade so Zákonom o obecnom zriadení. Prosím spoluobčanov, aby si nezamieňali konštruktívnu diskusiu a predstavenie štúdie s nejakým politickým súťažením ani neosočovali pracovníkov mesta z bratia provízií. Takýto postoj sa nás dotýka. Robíme to k čomu nás poslanci zaviazali uznesením. Teda žiadne ignorovanie verejnosti ako nám podsúva diskutujúca. Spoločne s Vami hľadáme optimálny variant. O 2 týždne si budete voliť svojich zástupcov do mestského zastupiteľstva. Títo aj s odbornými útvarmi mesta budú zvažovať vaše pripomienky, pripomienky väznice a budú vyberať variant , ktorý uznajú za najvhodnejší. NIE PRACOVNÍCI MESTA -tí sú len poradnými orgánmi, ANI PRIMÁTOR -pretože takéto rozhodnutia sú v kompetencii poslancov!!! Vybraté riešenie napokon aj zakomponujú do rozpočtu. Sme v štádiu verejnej diskusie problému a očakávame podnetné návrhy a spoluprácu aby nám to tu všetkým k našej spokojnosti fungovalo. Štúdiu máme k pochopeniu zložitosti problému a k zorienztovaniu sa v problematike a je dobre že ju máme a že vieme silné a slabé stránky variant. Jedine na základe takejto analýzy sa dá zodpovedne rozhodovať.

[36] Kamil - 29.10.2014 10:38 - odpovedať
Bol som včera na verejnom MZ. Myslím že firma ktorej niekto zadal vypracovať štúdiu,pracovala presne podľa zadania.Presna podľa zadania vyšli najlepšie závory. Akurát
si myslím že profíci by vo výpočtoch nemeli mať viac dier ako Titanik. Na tie poukázali aj neodborníci ako p.Jašurek,páni z vedenia ZVJUS a ďaľší občania a poslanci. Ak aj teraz bude niekto obhajovať rampy,tak buď ako dieťa sa hral s vláčikmy s rampami a tie mu teraz chýbajú v jeho meste,alebo z toho smrdí provízia.
Nerobte z Ilavanov stádo oviec prosím.

[35] Marina - 29.10.2014 10:26 - odpovedať
Pre toto sa občania nezúčastňujú na MZ. Dianie v meste mnohých zaujíma. Ale to, o čom sa chcú porozprávať, zástupci mesty odignorujú. Pre pána primátora je to charakteristické takto sa vyhnúť nepríjemnému vysvetleniu pre občanov.

[34] Michal P. - 29.10.2014 10:11 - odpovedať
[31] Včera som sa zúčastnil na MZ a bol som v šoku že v zastupiteľstve sa riešil parkovací systém a rokovania sa nezúčastnil p.primátor. Vraj bol v Maďarsku. To je zaujímavé že si naplánuje MZ keď má byť služobne preč. Myslím že ľudí by zaujímal jeho názor na vec hlavne keď v apríli bol proti závorám a teraz je už zasa za závory. Alebo sa bál prísť hlavne po aprílovom MZ na ktorom zjavne nezvládol diskusiu s občanmi? Tak ako p. primátor?

[33] rodák - 28.10.2014 14:25 - odpovedať
[31]Aký je problém pán prednosta rokovať s vedením väznice a dohodnúť sa s nimi na riešení. Je to problém ktorý sa dá pri troche snahy vyriešiť. Tých riešení je viac, a vôbec nechápem čo to splietate s návratnosťou investície. Toto nie je biznis plán- alebo že by to bolo pre niekoho nachystané ako investícia? Toto je každodenný problém už najmenej 6 rokov. Vy aj primátor máte kde parkovať, ale my čo prídeme raz za týždeň do mesta tak nemáme vyhradené miesta. A už prestaňte s schizofréniou o politickom boji. Keby ste to riešili skôr tak to dnes problém nie je.

[32] obcan - 28.10.2014 10:23 - odpovedať
pan prednosta, ak by emsto naozaj chcelo, aby sa do diskusie o parkovacom systeme zapajali obcania, tak preco nebola takato diskusia predtym, nez bola schvalena rozpoctova polozka a predtym, nez bolo zacate uzemne konanie? a nehovorte, ze uz bolo zrusene, ale radsej nam povedzte, co by sa stalo, ak by sa o to ludia nezacali zaujimat? prave preto vam obcania nedoveruju, kvoli nicomu inemu. preto, ze sa tu veci robia poza chrbat ludi a verejne sa prerokuvaju len ak na to niekto pride. a co sa tyka tej studie, podla mna jednoducho vyskumny ustav vypracoval studiou tak, ako mu bolo zadane a vysledok bol vsetkym dopredu znamy. Vobec sa pritom neberie ohlad na to, aky vplyv budu mat rampy na zivot na namesti, na podnikatelov, a tvrdenie v studii, ze to bude mat dokonca priaznivy vplyv, je smiesne

[31] Ľubomír Turcer - 28.10.2014 08:29 - odpovedať
Asi ste si neuvedomil vážený diskutujúci pod prezývkou "Rodák", že vedenie mesta už záležitosť VYRIEŠILO. Oslovili sme skúseného projektanta, dali spracovať projekt a zverejnili ho. To že sme NESÚHLASNÉ pripomienky občanov v prvom prejednávaní akceptovali SVEDČÍ O TOM ŽE OBČANOV REŠPEKTUJEME a investíciu sme spoločne, primátor, vedenie mesta aj poslanci pozastavili. Na to aby sme zodpovedne a profesionálne vyriešili záležitosť bolo potrebné podľa želania poslancov predložiť ďalšie dve varianty parkovacieho systému. Poslanci povedali že len bezrampové, ale nekonkretizovali! Ale my sme dali všetky možné , aby sme to raz a navždy vyriešili a predložili opäť na verejnú diskusiu bez toho aby niekto začal navrhovať ešte ďalšie možnosti. To je profesionálny prístup a zodpovedný. DISKUSIA k ŠTÚDII BUDE DNES. DÚFAM ŽE SA TAM OBJAVÍTE. Renomovaný ústav potvrdil správnosť krokov vedenia mesta teda aj primátora. Varianta s rampami je jediná, ktorá sa začne ako investícia vracať. MY VIEME ŽE PARKOVANIE PRŠLUŠNÍKOV väzenskej stráže je problém. Ale iná legálna cesta ako je ekonomický nástroj ich nedonúti využívať parkovisko pod väznicou. Ak máte recept ako to urobiť bez parkovacieho systému tak nám ho prezraďte. Pomôžete celému mestu. My sme nepotrebovali štúdiu za 8000 Euro. Potrebuje to ten kto vedeniu mesta nedôveruje, a kto si presadzuje vlastné záujmy a využíva záležitosť na politickú súťaž. SPRÁVNOSŤ KROKOV SÚČASNÉHO VEDENIA MESTA SA POTVRDILA BEZ OHĽADU NATO AKÚ VARIANTU NAKONIEC NOVÍ POSLANCI V ROZPOČTE NA ROK 2015 POTVRDIA.

[30] rodák - 27.10.2014 09:29 - odpovedať
[28] Chceme riešiť problémy s parkovaním? Tak ich vyriešme jednoducho. Podla sedliackeho rozumu a nakoniec aj podla štúdie parkuje 74% vozidiel v CMZ dlhodobo a 38,7% vozidiel dokonca dlhšie ako 8,5 hodiny( správa Strana 18)- kto to je no predsa zamestnanci basy. Stoja v meste aj keď majú vybudované parkovisko. To je prázdne a mesto je plné. Tak toto vyriešte páni - primátor , prednosta , Janušek a nemíňajte peniaze občanov na štúdie keď to vieme všetci a dávno.

[29] rodák - 27.10.2014 09:12 - odpovedať
[21] Stále som sa od pána primátora nedozvedel čo presadzuje alebo nepresadzuje pri parkovacom systéme. Alebo je to tak že ani sám nevie? Vyzerá to tak. Fakty hovoria jednoznačne. Na zastupiteľstve a v TVPovažie rampy NIE a potom v činoch a kometároch že áno. Je to dilema ??????

[28] prednosta - 24.10.2014 12:21 - odpovedať
Mirko - rozhodnutia môžu byť prijaté až po verejnom prerokovaní a vyhodnotení pripomienok poslancov a občanov mesta. Zatiaľ sa k štúdii nikto oficiálne nevyjadril. Táto diskuzia, keďže je len anonymná, nemá žiadnu váhu. Vyjadrenia úzkej skupiny podnikateľov z centra mesta boli len k projektu, ktorý pripravilo mesto a toto bolo ako viete anulované, pretože poslanci na základe týchto pripomienok proces zastavili. Vybratá varianta zo štúdie VUD sa potom po prerokovaní a vyhodnotení zakomponuje do rozpočtu na rok 2015.

[27] Juraj - 24.10.2014 12:06 - odpovedať
poprosil by som ešte raz o odpoveď na moju otázku pod č. 20.
ďakujem

[26] mirko - 24.10.2014 12:00 - odpovedať
cize na tom zasadnuti VZ nebudu poslanci nic schvalovat? len sa bude diskutovat?

[25] Prednosta - 24.10.2014 10:43 - odpovedať
[24] Sme zaviazaní uznesením dať to verejne prerokovať, preto sme to zaradili na zastupiteľstvo. Keďže ide o uznesenie zástupcov občanov, pozvánky sú hradené z rozpočtu mesta. Akcia "Budovanie parkovacieho systému" bola z rozpočtu mesta vylúčená a musí sa to zahrnúť do rozpočtu mesta na rok 2015. Ten budú pravdepodobne schvaľovať už noví poslanci, aj záležitosť parkovania na základe reakcií občanov z verejného prerokovania.

[24] mirko - 24.10.2014 10:23 - odpovedať
a este jednu vec by som sa chcel spytat:
pan primator sa tuto v prispevku 14 vyjadril ze "Schválenie ďaľšieho postupu,výber varianty je na zastupiteľstve.Už novom,staré končí." preco som potom vcera dostal s nejakymi reklamnymi novinami aj nim podpisane oznamenie o tom,ze sa o veci bude jednat na zasadnuti zastupitelstva 28.10? kto zaplatil roznos toho oznamenia? a preco sa ma o tom rokovat, ked pan primator napisal,ze uz stare zastupitelstvo o tom rozhodovat nebude?

[23] mirko - 24.10.2014 10:13 - odpovedať
je naivne si mysliet, ze tym, ze sa centrum mesta zavrie zavorami, sa k obchodom dostane viac zakaznikov. prave naopak. ked bude mat ist niekto do mesta nakupit autom, a ist cez dve zavory s potencialnym zdrzanim a este za to platit, radsej pojde nakupit inde, kde bude parkovanie bezplatne. stalo sa to vo vsetkych mestach, ktore zaviedli platene parkovanie v centre. kedy presne schvalili poslanci navysenie o 8.000 €?

[22] Ľubomír Turcer - 24.10.2014 09:58 - odpovedať
[21] Vážený diskutujúci. Nie je možné aby primátor sám rozhodol o 8000 Euro na zadanie štúdie. Toto bolo kolektívne rozhodnutie zastupiteľstva s tým, že poslanci schválili navýšenie rozpočtu na projektoch o 8000 Euro. Inak by sme to nezadali. A keď sme to už zadávali tak sme v štúdii obsiahli všetky alternatívy nie len "dalšie dve bez rámp" ako niektorí poslanci chceli. Náš prístup bol zodpovedný a profesionálny. Ak bývate v Ilave , tak robíme to aj pre Vás aby ste mohol pohodlne vojsť do centra nakúpiť si a odísť. Rampy Vám umožnia bezplatný vstup na najmenej hodinu a nútia celodenných parkovačov odstaviť na záchytných parkoviskách Cillerka a perspektívne Železničná. Prinútia aj pracovníkov väznice využívať parkovisko pod Baranom. K obchodom a podnikateľom v centre sa tým pádom dostane viac zákazníkov. Je to zlé???

[21] rodák - 23.10.2014 16:09 - odpovedať
[20] Mne to pripadá nejááke divné. Keď po MZ 8.4. pán Daško vyhlásil že to pochopil tak že systém brán alebo závor nebol akceptovatelný a nebude to násilne presadzovať (vid záznam tv Považie na http://www.tvpovazie.sk/index.php/prehlad-sprav/zaujimavosti/item/3133-zasadnutie-msz-v-ilave a následne zadal VUD analýzu a znova to dal na MZ. Tak ako to je ? Nebude to presadzovať a presadzuje to. O čo tu ide pán Daško?

[20] Juraj - 23.10.2014 13:42 - odpovedať
poprosil by som kompetentnych o odpoved na tuto otazku:
kto a kedy rozhodol o tom, ze najoptimalnejsi system su zavory?pretoze na zastupitelstve sa o tom prvykrat konkretne hovorilo az v aprili tohto roku a pritom ako rozpoctova polozka to bolo schvalene uz v minulorocnom hlasovani o rozpocte na tento rok, pricom schvalena suma 83000 € nie je prilis rozdielna od nakladov na system so zavorami, ktore vyplyvaju zo spravy vyskumneho ustau dopravneho. Kto na konci minuleho roku vedel, ze zavory su najoptimalnejsie a z akych podkladov pri svojom rozhodovani vychadzal? a nemame uz nahodou vytypovaneho aj dodavatela? a co sa tuka objektivity vyskumneho ustavu, tam sa pripajam k rodakovi- je to sukromna firma a spravi to, co sa jej zaplati. a tiez ma v ramci uvedeneho materialu zaujalo doporucenie, aby sa k alternativam vyjadrili kandidati na primatora. je celkom zrejme, ze niekto dostal presne to, co si objednal.

[19] rodák - 23.10.2014 11:40 - odpovedať
[17] Keď niekomu zaplatím 8000 Eur tak tam napíše čo mu bolo zadané. Vid odbornosť a nezávislosť VUD keď napr.na strane 63 je tento text"-apelovať na kandidátov na primátora aby sa vyjadrili už v predvolebnej kampani k navrhovaným
variantom riešenia statickej dopravy" - to jasne svedčí o zadaní úloh a o čo pri tejto "analýze " išlo. VUD malo vyzvať na diskusiu občanov a to ešte pred samotnou prácou na analýze a nemiešať sa do volieb.

[18] Jozef Dluholucký - 23.10.2014 11:34 - odpovedať
Pán Turcer, ten pôvodný návrh by sa tu zverejniť nedal? Pretože tu o žiadnom doteraz nebola reč. Aspoň sa konečne ukáže, že mesto od začiatku k veci postupovalo racionálne a rampový systém je len výsledkom zodpovedných úvah a hodnotenia jednotlivých alternatív, ku ktorému došlo ešte predtým, než bola vypracovaná správa z výskumného ústavu. Ďakujem

[17] Ľubomír Turcer - 23.10.2014 08:26 - odpovedať
Vážení diskutujúci, ani pôvodný návrh parkovacieho systému nevypracovávalo mesto ilava. Robil to profesionálny projektant. Zbytočne útočíte niektorí na Odbor výstavby. Toto je vysoko odborná záležitosť a nik si to nedovolí projektovať na meste. To, že potvrdila štúdia Výskumného ústavu dopravy v Žiline návrh pôvodného projektu svedčí o vysokej odbornosti projektanta.

[16] mirko - 22.10.2014 10:46 - odpovedať
ta vyhrazka poslancom organmi cinnymi v trestnom konani na konci prispevku pana primatora je dobra... poslanci sa uz urcite trasu od strachu a rozmyslaju ze asi tie rampy budu musiet schvalit... ale nemusia, mozu to nechat na nove zastupitelstvo

[15] obcan - 22.10.2014 10:43 - odpovedať
no... zrejme mame v meste skutocnych odbornikov na svojom mieste, ked sa pred tym, nez bola spracovana analyza, trafili do tej uplne ultra najvyhodnejsej moznosti... ibazeby...
tiez cakam na nove zastupitelstvo, ze o tom bude rozhodovat, bolo by to to najkorektnejsie a najspravnejsie riesenie a som rad, ze ste to potvrdili... potom by ale asi bolo najvhodnejsie tento bod zo zasadnutia zastupitelstva planovaneho na 28.10. vypustit, prinajmensom preto, aby to pani z VUD nemuseli ist prezentovat dvakrat

[14] primator - 22.10.2014 10:31 - odpovedať
mám dôvod si myslieť,že renomé a odbornosť VÚD je dostatočné a vyššie ako Vaše,pravda ak neodhalíte svoje inkognito a nezistíme,že ste laureát Nobelovej ceny za dopravné inžinierstvo a statické dopravné,parkovacie systémy.Vyčerpal som moje príspevky Vám myslím jasne.Viete, ja som zodpovedný za nakladanie s verejnými fin. prostriedkami a nezatiahnem mesto do riešení menej funkčných a z prevádzkovo-finančno-ekonomického hľadiska do stratových až katastrofických.(viď finančná analýza).Dokument hovorí,že my,mesto,vedenie,ja sme sa nemýlili.Schválenie ďaľšieho postupu,výber varianty je na zastupiteľstve.Už novom,staré končí.Ale ktorý primátor so zodpovednosťou podpíše niektorý z horších variantov, finančne navyše zaťažujúci neúmerne mesto,keď je k dispozícií porovnávací dokument. Daško? Čiernik? Jašurek? Wiedermann? Derka? Šupák? Mináriková? odpovedám za seba Daško nie,určite nie.Poslal by som to na orgány činné... pokiaľ by ma do toho niekto(aj zastupiteľstvo) nútil.

Ing.Š. Daško primátor mesta Ilava

[13] obcan - 22.10.2014 10:13 - odpovedať
strana 59, bod 5.2.7:
"Z
uvažovaných variantov získal najvyššie preferencie z pohľadu vplyvov na miestnych podnikateľov
variant V3. Závorové parkovacie systémy s
možnosťou platby v
samoobslužných termináloch sú pritom
na
jviac využívané práve pri
obchodných zónach alebo v
nákupných centrách. Tieto systémy umožňujú
zvýhodnenie zákazníkov miestnych prevádzok a
zároveň zlepšujú možnosť parkovania odstránením
nežiaduceho dlhodobého parkovania. Časová úspora pri hľadaní neobsad
eného parkovacieho miesta je
väčšia ako strata pri vjazde a
výjazde. Zvolený interval bezplatného parkovania postačuje väčšine
návštevníkov CMZ.
Najnižšie hodnotenie spomedzi hodnotených variantov získal variant V2, keďže
obmedzuje vjazd väčšine motoristov
, ktorí tvoria značnú časť tržieb miestnych prevádzok. Preferencie
zvyšných variantov sú približne rovnaké."

naozaj rozsiahla analyza a dokonca z nej prekvapivo opat vychadzaju zavory najvyhodnejsie. Dokonca vyhodnejsie ako uplne bezplatne parkovanie, teda terajsi stav. Zrejme cez tie zavory bude na namestie chodit viacej ludi ako teraz.... A co sa tyka uzamneho konania. to bolo priamo zacate so zamerom vybudovat zavory a obcania sa to dozvedeli az na jeho zaklade... preto hovorim o tom,ze akakolvek predchadzajuca diskusia tu chybala

[12] primator - 22.10.2014 09:55 - odpovedať
Územné konanie bolo na verejnej úradnej tabuli,aj na www.ilava.sk,aj so zámerom.Preto o tom aj občania vedeli.Zverejnené v súlade so zákonom,občan,ja Vám odporúčam prečítajte si dokument celý a konkrétne aj časť 5 Multikriteriálna analýza zvažovaných variantov riešenia statickej dopravy v centrálnej zóne mesta Ilava 5.2.7. strana 59 Vplyv na miestnych podnikatelov.Občan čítajte to,ešte ste to nečítal a potom diskutujte. Mne na ľuďoch,zamestnancoch aj podnikateľoch záležalo,záleží a bude záležať.Opakujem strana 59 5.2.7. Vplyv na miestnych podnikateľov...
Bez intríg,hnevu,zodpovedne,racionálne,bez intríg,demagógie.Ľudia si zaslúžia tento problém riešiť a opakujem najlepšie,alebo ak chcete,najmenej zlé z možných riešení,vrátane terajšieho stavu je V3.

s prianím príjemného dňa a poďakovaním za Váš príspevok,ktorý je zasa mylný
Naozaj to čítajte,máte to k dispozícií celé,snáď nenapíšete,že to tam nie je

[11] obcan - 22.10.2014 09:35 - odpovedať
podstatou mojho prispevku bolko to, ze su prinajmensom pochybnosti o umysle celu vec od zaciatku verejne prejednat. ak by sa neboli ludia "zbadali" ked zacalo uzemne konanie (samozrejme nie stavebne, ale to na tom, o com sa tu bavime,v zasade nic nemeni), zrejme by cela vec prebehla bez akejkolvek diskusie a to mi nikto nevyvrati. to, ze teraz sa ide vec verejne prerokovavat, je len nasledkom toho, ze si to ludia a poslanci vynutili a to bolo az po tom, co uzemne konanie zacalo. kto ho bez verejneho prerokovania zacal? no ten , kto sa teraz hrdi tym, ze ho pozastavil. A o vas spanok sa nebojim, pan primator. Ale Vam by okrem neho malo zalezat aj na ludoch, ktori na namesti ziju, pracuju a podnikaju.

[10] primator - 22.10.2014 09:14 - odpovedať
Obcan,jano.kasuba

obcan,pri všetkej úcte k Vám,nepíšete pravdu,netvrdím,že klamete,myslím,že sa mýlite a neovládate pojmoslovie a terminustechnicus.MsÚ keď už,tak začal Územné konanie "Parkovací systém Mierové námestie..." a nie stavebné konanie,to je rozdiel.Stavebné konanie by išlo následne po vydaní územného rozhodnutia(platného,kladného,právoplatného).Územné konanie som pozastavil,ako som sľúbil.Máte v tom trošku medzery,hovorovo hokej.Dokument VÚD bude verejne prejednaný,odprezentovaný,máte možnosť spracovateľom klásť otázky.Sám som dokument už čítal celý asi 5x.Spávam pokojne,verte mi,s čistým svedomím aj v tejto veci,po preštudovaní dokumentu.
Zároveň ďakujem za príspevok a uznanie prispievateľovi jano.kasuba,to človeka,mňa povzbudí.Len ten zvierací prídavok ste p. prispievateľ jano.kasuba nemali použiť.S pomocou VÚD a jeho dokumentu je tu priestor na veľmi vecnú debatu.A dané riešenie,odporúčania,exaktne vyhodnotené odborníkmi.To absolútne nie je v rozpore s závermi a postupom,pohľadom mesta,aj mňa osobne. Varianta V3.Vaše závery občan sú mylné.
Problém treba riešiť,lebo to mesto zadusí.A treba ho v rámci existujúcich riešení a variantov riešiť tak,aby systém bol funkčný,prevádzkyschopný a ekonomicko-finančne trvalo udržateľný.Ideálne riešenie vyhovujúce všetkým neexistuje.V3 spomedzi množiny,intervalu variantov V1-V6 vychádza najlepšie.
S prianím príjemného dňa a poďakovaním za Vaše príspevky,s ktorými sa absolútne nestotožňujem

Ing.Štefan Daško
primátor mesta Ilava

[9] obcan - 22.10.2014 08:42 - odpovedať
pan janušek. k vašej osobnosti sa vyjadrovať nebudem, každý si urobí názor sám. Na zastupiteľstve z 29.10.2013 je v časti diskusia uvedene, ze "Ing. Janušek prítomným poslancom odovzdal dokument „Parkovací systém Mierové námestie Ilava“, týkajúci sa zregulovania statickej dopravy - parkovania analýzou potrieb firiem, ktoré zaberajú miesta a občania a návštevníci mesta nemajú potom kde parkovať a dokument týkajúci sa Ing. Jaroslava Žaludka – Mestská tržnica." nič viac. V zápisnici z 17.12.2013 sa parkovací systém uvádza len ako výdavok v rozpočte bez uvedenia akýchkoľvek konkrétnych údajov o tom, ako by mal vyzerať. V zápisnici z 18.2. sa diskutovalo o parkovaní vo vzťahu k parkovicku v cillerovej jame. Na zastupiteľstve 18.4. sa už diskutovalo o parkovacom stystéme s rampami, ale to už bolo potom, čo mestský úrad začal stavebné konanie týkajúce sa "rampového systému" a čo proti tomu namietali občania i poslanci. cize pokial to aj nebolo uplne utajene, bolo spravene velmi vela preto, aby o tom vedelo co najmenej ludi. pretoze ak by zo strany esta bolz aujem o veci diskutovat predtym, nez sa zacalo stavebne konania, nebol rpedsa problkem spravit z toho samostatny bod programu na zastupitelstve, tak, aby ludia, ktori maju o to zaujem, vedeli,z e sa bude o tom rokovat. samozrejme mi mozete oponovat, ale naz&or, ze "nieco je zhnite v state danskom", ze sa s obcanmi korektne nekomunikuje a kazdy si robi co chce, ma dost vela obyvatelov mesta...

[8] Janušek - 22.10.2014 07:36 - odpovedať
obcan vaša odpoveď vypovedá o vašej osobnosti všetko je zverejnené. Aj ja musím pracovať a pre vašu pohodlnosť nebudem strácať čas, ktorý potrebujem pre prácu.
Už na vaše príspevky-urážky nebudem odpovedať. Michodom aj ja platím dane štátu aj mestu. PS: To sa uráža ak sa neviete valastným menom podpísť - "hrdina".

[7] obcan - 21.10.2014 15:42 - odpovedať
typicky prejav nadradenosti tych, ktori by mali obcanom sluzit. takze pan janusek za peniaze danovych poplatnikov ocakavam, ze okrem ustipacnych poznamok zverejnite konkretne datumy zasdanuti, kde sa to preberalo. my nemame cas sa hrabat vo vsetkych zapisniciach, pretoze musime makat aj na Vas plat ... dufam ze uz nie dlho

[6] Janušek - 20.10.2014 13:45 - odpovedať
Citujem obcana "dokonca mam dojem (pripadne ma opravte), ze tu povodne bol umysel dany projekt zrealizovat do urcitej miery utajene... a o tom by nam mohlo najviac asi povedat stavebne oddelenie... ved stavebne konanie zacalo myslim ze skor, ako o celej veci rokovalo zastupitelstvo..."
áno obcan je to váš dojem a to nesprávny verte že viem o čom píšem. Treba si pozrieť zápisnice z mestských zastupiteľstiev a tam sa dočítate viac. Ako pomôcku vám dávam že sa jedná o rok 2013. Ak sa o problematiku zaujímate rád vás uvidím na mestskom zastupiteľstve 28. 10. 2014 a môžete oponovať riešiteľom predloženého materiálu. Vyhovárať sa že to je rozsiahly materiál a na nedostatok času študovať prípadne sa zúčastniť na MZ ako argument u mňa neobstojí.

[5] jano.kasuba - 20.10.2014 12:15 - odpovedať
Ilavani ako rodák z blízkeho okolia pracujúci v zahraničí občas prezieram stánky aj diskúzie. Naozaj sa Ilava mení a rád som tomuto. Vinšujem vám aby takých somárov ako je tuto tento občan a podobní ešťe v jednej diskusii o tých potokoch v Klobušicoch bolo ve vašem meste čo najmenej.

[4] obcan - 20.10.2014 09:49 - odpovedať
aj to bude, ale uznajte, je to trosku rozsiahly materiál a clovek nema cas riesit len veci, ktore sa tykaju mesta, hlavne ked by ich mali kompetentne riesit osoby zamestnane mestom- co sa im nie vzdy dari. , aj ked je potrebné povedat, ze vysledok tej analyzy bol dopredu zrejmy kazdemu, kto sa o problematiku zaujima. a dopredu znamy, a to vobec nie preto,ze by rampy boli najvyhodnejsie, ale jednoducho preto, lebo z neznámych dovodov niekomu strasne zalezi na tom, aby tu tie rampy boli a to bez ohladu na to, aky to bude mat vplyv na podnikatelov s prevadzkami na namesti... staci si pozriet, mako dopadli centra miest, ktore si ich takto uzatvorili... centrum sa vyludni avsetci ludia budu chodit nakupovat tam, kde je parkovanie menej zlozite... pripadne budu rampy pravidelne pokazene, resp. znicene a samozrejme tieto naklady studia neriesi... a co sa tyka tej transformacie ustavu... naoyaj nevidim, ako prebehla... ja vidim to, co je napisane v obchodnom registri, okrem toho, ze este existuje jedna firma s nazvom "Výskumný ústav dopravný Žilina, a.s. " v likvidácii " so sidlom na tom istom mieste...v kazdom pripade, zatial neprebehla ziadna verejna diskusia o tom, ci tu take drahe a z hladiska riesenia udajneho problemu pochybne riesenie vobec treba a ke to bude mat nasledky na bezny zivot obcanov... dokonca mam dojem (pripadne ma opravte), ze tu povodne bol umysel dany projekt zrealizovat do urcitej miery utajene... a o tom by nam mohlo najviac asi povedat stavebne oddelenie... ved stavebne konanie zacalo myslim ze skor, ako o celej veci rokovalo zastupitelstvo...

[3] Janušek - 17.10.2014 12:57 - odpovedať
"Obcan" treba pozorne čítať predstavenie VÚD tam to je napísané - ako prebehla transformácia ústavu. Kto chce vidí a kto nechce hľadá zádrapku a bude písať v podobnom duchu.
Ale názor "občana" tu budem asi ťažko hľadať na zverejnený materiál.

[2] obcan - 17.10.2014 10:51 - odpovedať
no neviem, z obchodneho registra vyplyva, ze
"Akciová spoločnosť bola založená v zmysle § 154 a nasl. Obchodného zákonníka, na ustanovujúcom valnom zhromaždení dňa 28.9.2001 v zmysle § 171 Obchodného zákonníka, jednorázovo schválením stanov. "
(Výskumný ústav dopravný, a.s. IČO:36 402 672)

ja tam 60 rocnu historiu nevidim... ale to len tak na okraj, aby sme pochopili, ze sice je to "ustav" ale zaroven uplne sukromna firma, ktora funguje v podnikatelskom prostredi a podla toho treba k celej veci pristupovat

[1] Andrej - 13.10.2014 16:50 - odpovedať
V tejto rubrike naozaj veľmi rád uvítam názor pána primátora a kandidátov na tento post.
Andrej

Pridajte komentár


(odpíšte text z obrázku, prosím)

Píšte len text, Vaše riadkovanie bude zachované. Z HTML značiek sú povolené len <strong> a <em>, odkaz na URL sa pridá automaticky.