Preskočiť na obsah
ENGLISH INFO
Grafická verzia - Verzia pre slabozrakých - Textová verzia Odoberať RSS RSS

Vaše názory k článku Parkovisko pri železničnej stanici

príspevky sú zoradené od najstarších (zmeniť)

[1] Zastávka - 13.03.2015 14:11 - odpovedať
Chýba však zastávka pri podjazde lebo autobusy nejazdia na stanicu všetky. Cestujúci z Pruského a okolitých dedín musia ísť od vlaku na autobus k nemocnici alebo opačne. To je ako v Mongolsku - pardon aby sme neurazili možno aj v Mongolsku to majú autobusové zastávky pri železničných staniciach a možno aj v Papui Novej Guinei to funguje lepšie.

[2] maka - 22.05.2015 21:13 - odpovedať
Takze ak si pojdem nakupit alebo na postu tak si vyjdeme pekne hore schodmi a pracujuci budu blokovat miesta 8 hodin?
A ktory zdravotne postihnuty tymi schodami vyjde?
zmysel ma tak raz za rok pocas jarmoku.

[3] Ilavan - 29.07.2015 21:32 - odpovedať
Na novopostavenom chodníku pri parkovisku pri železničnej stanici, je v strede chodníka telefonný stĺp.To má byť okrasa, alebo je niekto zábudlivý

[4] Príležistostný pocestný - 10.09.2015 12:35 - odpovedať
Ako sa vraví, na každom šprochu pravdy trochu! Je síce pravdou, že chýba pri novom podjazde zrušená zastávka SAD, ale to je snáď nedostatok, ktorý možno odstrániť niekoľkými vzájomnými pracovnými jednaniami predstaviteľov mesta s vedením SAD i keď to chce, samozrejme, trochu viac trpezlivosti od občanov mesta. Bez akéhokoľvek bagatelizovania, dramatizovania či zosmiešňovania vykonaného diela. Ilava, klobúk dole! Nespokojní, choďte sa pozrieť na finálne riešenie úplne rovnakého dopravného problému do neďalekej Dubnice ...

Myslím si, že spomínaný proces vzájomných rokovaní zastihol už aj stĺp stojaci uprostred chodníka, pretože tam dnes už nie je ...

Vôbec však nerozumiem, o čo ide v poradí druhému diskutujúcemu, pretože jeho príspevok pôsobí ako výkrik z tmy. Trefnejšie povedané, niet na ňom ani toho šprochu trochu. Pokiaľ viem, projekt parkovacieho systému je dávno hotový, pripravený k realizácii a vôbec nič nehovorí o tom, že by sa na ilavské Mierové námestie nedalo po jeho realizácii dostať autom. Odporúčam autorovi pozorne si ho preštudovať. Ešte skôr, než rozpúta vlnu novej, neopodstatnenej kritiky. Je predsa široko-ďaleko v okolí známe, že spustenie parkovacieho systému stojí v súčasnej dobe výhradne na rozhodnutí ilavských poslancov. Nie mesta. Takto treba celý problém aj vnímať a následne riešiť! Je na Vás, občanoch Ilavy, aby ste svojich volených a nepochopiteľne sa okúňajúcich zástupcov popohnali a donútili ich konať s plnou vážnosťou a zodpovednosťou. Je to ten najmenší a najprirodzenejší krôčik, ktorí môžete pre spoločnú dobru vec ako občania mesta urobiť. To, či parkovisko bude, alebo nebude dostatočne využívané Vás už trápiť nemusí. O tom rozhodnú predovšetkým majitelia motorových vozidiel, ktorí si cestu k takto zhodnotenému pozemku, donedávna ešte nelegálnemu a otrasne vyzerajúcemu smetisku časom určite nájdu. Tak, ako v ktoromkoľvek inom meste ...

Aby som však do spoločného mlyna prispel aj ja, ako príležitostný pocestný Vašim mestom iba občas prechádzajúci, navrhol by som vedeniu mesta vybudovať cez trávnaté okraje záchytného parkoviska pri železničnej stanici spevnené plochy, zabezpečujúce pohodlný prechod peších nielen z parkoviska na okolité komunikácie, ale i opačne, najlepšie spôsobom, akým to pred časom vo Vašom meste urobil obchodný reťazec LIDL - po vopred vyšliapaných chodníkoch. Dnes som si tam po nočnom daždi zamazal topánky ... Ďakujem!

[5] maka - 11.09.2015 11:38 - odpovedať
na margo prilezitostnemu pocestnemu,nehanim vystavbu parkoviska ,parkovacie miesto chyba mestu ako sol...skuste cez den zaparkovat v centre .
a o to prave ide,hore v centre stoja 8 hodin auta zamestnancov a blokuju miesta pre ludi,ktori potrebuju naozaj nieco kratkodobo vybavit na urade,poste alebo vo firmach ,obchodoch .
a možno je to výkrik do tmy ale mesto parkovisko prezentuje aj pre tychto ludi ,ale realne niekto z tych ludi tu parkovat bude? sla som parkrat okolo okrem mladikov skusajucich jazdu v ute som tam nevidela stat a parkovat ani jedno jedine auto,motocykel .
a vyuzitelnost parkoviska ma trapit ma bude pokym nebudem mat hore kde pred postou zastavit a vybavit si potrebne ,zatial co xy aut tam bude od rana .
pokial toto mesto nevyriesi je pre mna toto zachytne parkovisko vyuzitelne naozaj mozno len pocas jarmoku,vtedy je to dookola vsetko plne .
suhlasim vsak s tym ze oproti jame a pozemku co bol predtym je tato plocha vizualne krajsia.

[6] NiaxtCEe7W - 27.11.2015 10:57 - odpovedať
Sorry a short comment only due to time prsruese. The main comment formme is that among the genre of participative, multi-stakeholder yet voluntary global initiatives, Extractive Industries Transperency Initiative (EITI covering 0 il gas and mining sectors) has compiled a notable track of success and effectiveness especially in building trust amoung the stakeholders, thus helping to ensuer that EITI's goals are achieved.This track record is both at the global policy level (where EITI has attracted support from a range of stakeholders incluidng G7, G20, private sector, CSOs and development banks) and at country level in the 30+ countries now formally part of the EITI standardAs such, EITI may represent a model to see if aspects of EITI (both its global governance and how EITI operates in countries) can be replicated fro the land issueAnwar RavatProgram ManagerEITI Program / MDTFSustainable Energy Dept, Oil Gas and Mining Unit (SEGOM)SDN Network, World Bank

Pridajte komentár


(odpíšte text z obrázku, prosím)

Píšte len text, Vaše riadkovanie bude zachované. Z HTML značiek sú povolené len <strong> a <em>, odkaz na URL sa pridá automaticky.