Preskočiť na obsah
ENGLISH INFO
Grafická verzia - Verzia pre slabozrakých - Textová verzia Odoberať RSS RSS

Rekonštrukcia železnice

Dátum: 29.10.2013 | Rubrika: Infoservis | Komentáre (4)

Modernizácia okolia staničnej budovy. Aktualizované - Rekonštrukcia železnice od Ilavy po Púchov - video.

Rekonštrukcia trate v našom meste, najmä čo sa týka železničnej stanice nadobúda v týchto dňoch ucelenejšiu podobu. Dnes (29. 10. 2013) sa do užívania odovzdalo (rozostavané) prvé nástupište. Predpokladáme, že tento krok pomôže k lepšiemu spriechodneniu trate, nakoľko niektoré spoje meškajú po ilavskú železničnú stanicu už niekoľko mesiacov pravidelne od 10 do 20 minút, čo značne komplikuje dochádzanie do cieľovej stanice. Už teraz je zrejmé, že sa zachová pôvodný prístrešok železničnej stanice. Tento fakt je veľkým plusom, najmä keď našu staničnú budovu porovnáme so staničnou budovou v susednej Dubnici, kde postavením predimenzovaných betónových prístreškov sa síce účel naplnil, ale za cenu narušenia pôvodnej dispozície staničnej budovy. Teda jej utopenie v betóne, čo nebude prípad našej železničnej stanice. Takouto "modernizáciou" prešla aj Trenčianska Teplá, kde sa tiež vo veľkom uplatnili železobetónové prvky. 

Tento jav by sa určite odstránil, podľa nás citlivejšie zvolenými materiálmi tak, ako to bolo pri modernizácii stanice v Leopoldove. Stav prác v Trenčíne dáva tušiť, že aj tu materiály budú tak isto vhodne zakomponované do celkovej rekonštrukcie.

Na krátkej videoprezentácií, ktorá sa nachádza priamo na stránke mesta, sú zdokumentované práce na železničnej stanici a časti trate od februára do polovice októbra tohto roku.

mirto

 

 

Fotografie

Predchádzajúce aktuality