Otázky a odpovede
príspevky sú zoradené od najstarších (zmeniť)
| #543 | odpovedať 22.06.2008 12:55:06 | |
|---|---|
|
mirto
87.197.99.110 |
Tina I.
S tým ilavským okresom máte tak, keď úrady sú v dubnici, resp. v Trenčíne. Petícia na intenete bola vyvesená a neviem či píšem presne aj v IM bolo niečo popísané a aký bol záujem zo strany obyvateľov? Sme len 5 km od Veľkého brata, tak trocha v jeho tieni. Možno preto nás nie je vidieť. |
| #544 | odpovedať 22.06.2008 17:29:08 | |
|---|---|
|
luster
195.98.13.88 |
mirto: nemyslim si, ze na rozhodnutie providera na vstup/nevstup do oblasti maju vplyv tebou spomenute veci. t-comu je uplne ukradnute, ako to tu mame lokalne organizovane, pre neho je podstatne svoju sluzbu predat.
kedze peticia uz zacala, myslim,ze by ju bolo vhodne opat podporit. ved uz len na zaklade prispevkov je jasne, ze minule "oznamy"sa minuli ucinku a ludia vacsionou potrebuju "past na oko", aby si vobec nieco vsimli. ved staci tyzden sledovat prime-time reklamene bloky.. odkaz na peticiu by som neumiestnoval medzi "aktuality", ale priradil jej fixne miesto na uvodnej stranke na nejake obdobie. najlepsie s logom sluzby. podla mna sa toto odozvy docka..a mozno to napokon dojme aj t-com :) |
| #545 | odpovedať 23.06.2008 10:35:49 | |
|---|---|
|
Tina I.
78.99.0.232 |
mirto,
ja neverím,že to čo ste napísali,myslíte vážne! To je neuveritelný alibizmus...Takže podľa Vás sa budeme vyhovárať na DCA,alebo TN.To si máme myslieť,že všetko čo sa deje okolo Ilavy,nám má odobriť mesto Dubnica? Ako "Big brother"? My sme len šnúrky od dubnických gatí? Takže sa nič nezmenilo...Som zvedavá,či Čierne,Krásno a Oščadnica si pýtali povolenie od Čadce a Beluša od Púchova.Bože mirto...neviem či ten Váš argument bol viac smiešny,alebo trápny. |
| #546 | odpovedať 23.06.2008 12:38:33 | |
|---|---|
|
mirto
87.197.99.110 |
Tina I,
Písal som na váš argument že keď sme teda okresné mesto, že túto službu automaticky musíme mať a nie o nejakých šnúrkach ... a nehovorím o povoleniach Je to o tom že v rámci IL okresu je Dubnica väčší trh ako Ilava a pravdepodobnosť že si viac ľudí vyberie ten program je vždy väčšia ako v Ilave, kde žije 5x menej ľudí ako v Dubnici - tu podnikatelia prídu aj sami, kdežto v Ilave sa ich musíme v tejto oblasti doprosovať. Ešte sa chcem spýtať, v tých sídlach čo tú službu majú ... ako si ju pretlačili. Skrz mesto, alebo ich vlastnou súkromnou iniciatívou? |
| #547 | odpovedať 25.06.2008 15:56:25 | |
|---|---|
|
Gasparovic
195.91.54.114 |
okresne mesto bude dufam v nalblisom case vyhlasena dubnica lebo tento zapadakov si predsa nemoze hovorit okres je hamba ilava nato nema a ani mat nebude |
| #548 | odpovedať 25.06.2008 16:07:51 | |
|---|---|
|
mirto
87.197.99.110 |
Aké máš milý priateľ kritéria zapadákovitosti? |
| #549 | odpovedať 25.06.2008 16:36:45 | |
|---|---|
|
helga
78.99.85.72 |
Slovo hanba sa píše pán Gašparovič s n a nie s m.
Hanba ( od slovesa haniť ), nie hamba !!! A myslím, že Ilava na to má. Veľkosť nie je hlavným kritériom. Ilava má históriu a tradície, začína ekonomicky žiť a to je hlavné. |
| #550 | odpovedať 25.06.2008 17:03:13 | |
|---|---|
|
mirto
87.197.99.110 |
Súhlasim s Vami. Ilava mala dlhoročnú tradíciu okresného sídla. Veď aj preto jej bol štatút prinavrátený. Bola to určitá satisfakcia za cielené zmrazovanie rozvojových aktivít v prospech výstavby dedín na mestá, resp. stavania miest na zelenej lúke. To že Ilava je na tom ako je ešte neznamená že sme horší!
Ilava sa nemusí s z nikým porovnávať. Ilava je Ilava. A nemusí si dokazovať na druhých mestách že je niečo viac a radšej sa od prejavov pohŕdania dištancuje, lebo Ilava žije aj pre svoje okolie a pre toto okolie sme boli od nepamäti prirodzeným centrom. Toľko môj názor. |
| #551 | odpovedať 25.06.2008 21:04:58 | |
|---|---|
|
bubi
77.49.34.243 |
...aaach, okres dubnica to je ako vtip???a preco, lebo tam komunisti vystavali viac panelakov????????? ano ano historická návaznost je v tomto pripade rozhodujuca, logicky..... |
| #552 | odpovedať 26.06.2008 09:10:28 | |
|---|---|
|
cemora
38.100.42.25 |
...Niektorí tu chceli aj Mestskú políciu, ale už som to písal niekde - rozpočet je len taký plný ako počet obyvateľov v meste...
Súhlasím s Tebou, Mirto. Mesto nemá momentálne na políciu (kúpalisko...) peniaze. Lebo sa nedá mať všetko. Treba si vybrať, či bude mecenášom umenia a bude platiť maliarku aj s ateliérom alebo policajta. Alebo kvalifikovanú režisérku, alebo druhého policajta. Alebo primátora s relatívne najvyšším platom v okolí (pri prepočte na jedného obyvateľa - tam už počet obyvateľov nehrá podstatnú úlohu?) alebo primátora a tretieho policajta. Či sa v nových autách bude voziť mestská suita alebo ho bude mať k dispozícii mestská polícia. Či sa benzín minie na časté zahraničné cesty do "družobných miest" alebo na obchôdzky policajtov po našom meste. Peniaze sú. |
| #553 | odpovedať 26.06.2008 11:10:03 | |
|---|---|
primátor
|
cemora čo dodať, k tomu čo píšete, som tu už napísal všetko. Anonym na mňa išiel aj na NKÚ. Riešili ho poslanci. Realizujeme veci, v súlade s volebným programom a schválené MZ. A okrem iného, peniaze do rozpočtu aj prinášame, ale to zrejme nepotrebujete písať. s pozdravom |
| #554 | odpovedať 26.06.2008 12:53:35 | |
|---|---|
Ľubomír Turcer
|
Cemora,
Maliarka pre Vašu informáciu je referent pre kultúru so zameraním na grafiku a výtvarníctvo- referát schválilo MZ aj s platom, ktorý je polovičný, lebo pracuje u nás na polovičný úväzok. Pre porovnanie- jeden policajt je 3 krát drahší!!! Režisérka je tiež kultúrnou referentkou a režíruje mimo pracovnej doby. To, že je kvalifikovaná je plus a nie mínus! Primátor do mesta prinesie svojimi aktivitami dvojnásobok toho, čo zarobí. Zoberme si napríklad vozíčky pre invalidov zo ZMOS cca 300 tisíc, sponzorské vyše milióna a aktivity rozbehnuté v oblasti eurofondov. Mimochodom plat mu bol schválený poslancami a vy do toho nemáte čo hovoriť. Kritizovať síce môžete, ale si najskôr preverte okolité mestá ako sa tam nadeľuje už na polroka. Mestská suita neexistuje, to je Váš slovník a asi je Vám to blízke. Autá sú k dispozícii všetkým zamestnancom podľa potreby. Ak Vám prekáža že sú nové, zadrhnite sa kľudne od závisti, ale ja nenechám ľudí cestovať na dlhších trasách v aute ktoré už nevyhovuje štandartu doby. Udržiavanie družobných vzťahov s okolitými štátmi je v prvom rade prínos pre našu mladú generáciu a ľudí ktorí na rozdiel od Vás niečo dokážu v oblasti kultúry a športu a neštekajú ako besný pes s prezývkou Cemora spoza plota . Áno peniaze sú. Sú na to, na čo uzná za vhodné poslanecký zbor. Alebo si myslíte že tam sedí 13 idiotov, ktorí prikývnu na všetko čo sa im podstrčí??? Ak sa Vám to nepáči kandidujte v budúcom volebnom období. Som zvedavý či sa Vám podarí dostať aspoň medzi poslancov.Potom budete môcť ovplyvňovať veci. Uznávam, že som Vám veľmi tvrdo odpovedal, ale pretože vy nehľadáte cestu ako si navzájom pomôcť , pochopiť našu náročnú prácu pre mesto a zblížiť sa, iné si nezaslúžite. Ľubomír Turcer |
| #555 | odpovedať 26.06.2008 13:11:02 | |
|---|---|
|
Hilda
85.135.144.16 |
Výraz p. Turcera " zadrhnite sa od závisti" je to "najlepšie", čo som si dnes prečítala.
Nemyslíte si, že predstavitelia mesta by sa mali vyjadrovať trocha ináč? Alebo si berú vzor z našich politikov? |
| #556 | odpovedať 26.06.2008 14:05:05 | |
|---|---|
Turcer Ľubomír
|
Milá pani Hilda, je to snáď nespisovne ???. To je adekvátna reakcia na obyčajného vrtáka, čo pre mesto ešte asi nič v živote neurobil a jeho kritika je skôr útok na predstaviteľov mesta ako snaha riešiť veci. Keby sa len troch snažil pochopiť ako musíme čarovať z rozpočtom, ktorý máme tak by nás nemohol takto napádať. Na takýchto mám taký jazyk ako som použil. Dúfam, že k nim nepatríte. |
| #557 | odpovedať 26.06.2008 16:28:03 | |
|---|---|
primátor
|
Hilda, Cemora ľudia sme rôzni, nech je akokoľvek, z tých vozíkov pre invalidov mám úprimnú radosť. To je naozajstná kategória ľudí, ktorým treba pomáhať. Všetci ostatní, čo sme zdraví, by sme mali mať aspoň snahu, čo sa dá, zvládnuť sami, a o pomoc žiadať skutočne len v nevyhnutnom prípade. Môj slovník poznáte, snažím sa, aby boli transparentné aj moje činy..a zvykám si na všeličo. Akýkoľvek anonym navymýšľajúci si na mňa čokoľvek má možnosť..ako som už napísal, riešiť veci v konečnom dôsledku aj cez orgány činné v trestnom konaní. Ja z toho strach nemám. Ako písal prednosta Turcer..tu sú aj materiály a doklady, ktoré svedčia o tom, koľko a aké finančné prostriedky sme priniesli do rozpočtu mesta. s pozdravom a prianím Vám všetkého dobrého Ing. Š. Daško primátor mesta Ilava |
| #558 | odpovedať 26.06.2008 18:18:29 | |
|---|---|
|
smart
195.91.54.112 |
Akosi sa to tu rozbehlo, nemyslím si, že mnohé z argumentov niektorých "nickov" sú správne, hovoriť o tom, že sa niekto vyváža v nových autách a iné sem určite nepatria, je to detinské a malomeštiacke (a v nemalej miere aj pokrytecké). Ja chápem zástupcov mesta, že ich takéto komentáre musia zdvíhať zo stoličky, no zároveň by ich reakcie mali byť kultivovanejšie (menovite pána Turcera), myslím, že pán primátor ide na to celkom dobrým spôsobom. Pretože, pán Turcer, toto je len olejom na oheň, obrazne povedané, niektorým ľuďom! Zástupca mesta by svoje emócie mal dávať najavo čo najmenej, je to nielen v záujme jeho, ale aj celého mesta. To mirto: prosím Ťa, nikto nepochybuje o tom, že v Dubnici je 5-krát väčší trh a teda aj záujem. Stále tu hovoríš o tom malom trhu a pod. Pozri, štatisticky je ten trh v Ilave za takmer AKÝCHKOĽVEK okolností (jedine, že by tu bola extrémne vysoká nezamestnanosť, čo nie je) väčší ako v niektorých obciach, ktoré som spomínal. Teda indukciou prídeme k tomu, že AK tento telekomunikačný produkt existuje na menších trhoch, POTOM BY MAL fungovať aj v Ilave. To bolo všetko, čo som chcel povedať. Nevravel som nič o tom, či si tento produkt niekto zo spomínaných obcí vybavoval privátne, alebo cez obec, alebo iným spôsobom. V každom prípade, to čo som spomínal nebola OTÁZKA, to bola len PRIPOMIENKA, holý fakt. |
| #559 | odpovedať 26.06.2008 18:26:20 | |
|---|---|
|
smart
195.91.54.112 |
To Tina I.: tieto dedinky som vybral síce náhodne a len zo začiatku zoznamu od T-comu, ale asi pracovalo podvedomie, pretože ku Kysuciam mám vcelku osobný vzťah. :) |
| #561 | odpovedať 27.06.2008 14:24:07 | |
|---|---|
|
luster
195.98.9.56 |
smart: prijemne exaktny prispevok, da sa len suhlasit:) osobne sa vyhybam vyjadreniam na konkretne osoby, ale v tomto pripade to akosi nie je mozne inak.
mily pan Turcer, vase argumenty na ilavskom fore su podlozene a dostatocne vycerpavajuce v odbornej oblasti. preto ma prekvapuju caste ludove konstrukcie a krkolomnosti (uchyl, zadrhnut..). nie som ziadny moralista, ale na niektore prispevky je predsa zbytocne reagovat. a ked uz, tak sa da racionalita oddelit od emocionality. urcite sa aj vy dobre zabavate na televiznych prejavoch politikov z narodnej frakcie:)su dost poucne.. zelam vam prijemny den! |
| #562 | odpovedať 28.06.2008 12:16:06 | |
|---|---|
|
bubu
62.1.93.15 |
....Ťažko oddeliť emócie keď Vás v práci sústavne ale sústavne niekto napáda. To aký stres prináša toto "bytie stále v strehu" si mnohí, ktorí robia manuálne a nie hlavou ťažko predstavia. Myslím, že posun mesta vpred je viditeĺný v každej oblasti, a keby sa i tak často pochválilo ako kritizuje bol by to signál trochu inteligentnejšej spoločnosti. Diskusné rubriky o úspechoch našich súborov sú skoro prázdne a nikto necíti potrebu zdieĺať tam radosť. Zato do debát ako je táto sú žhaví mnohí......Slovník p. Turcera nie je vulgárny, len príliš trefný, Ano, ako verejný činiteľ by to asi mal písať inak, lebo tak sa to asi má, ale kto by sa pri peknom slove zobudil, že on je ten kto začal "nevhodne"??? |









