Ilava - Zjednodušená verzia stránok
Nastavenie veľkosti písma
+

Aktuality - Mesto Ilava vyhlasuje výberové konanie

Výberové konanie

Mesto Ilava vyhlasuje výberové konanie na obsadenie pracovnej pozície
"vedúci Finančno-majetkového oddelenia"

Výberové konanie  na obsadenie pracovnej pozície


"Vedúci Finančno-majetkového oddelenia"

Zodpovedá za činnosť Finančno-majetkového oddelenia v zmysle organizačnej štruktúry a jeho bezproblémový chod.

 

Koordinuje a riadi úlohy FMO v oblasti:

  • CO,  DHZ, OBP a PO,
  • prevodov nehnuteľnosti a ostatných majetkovo – právnych vysporiadaniach,
  • dotácií a transferov poskytnutých z rozpočtu mesta Ilava,
  • dotácií a transferov zo Štátneho rozpočtu a ostatných subjektov verejnej správy,
  • styku s bankovými a ostatnými finančnými inštitúciami vo veciach  úverov, grantov a dotácií,
  • opráv a údržby
  • riešenia havarijných stavov a krízových situácií
  • prípravy podkladov k spracovaniu ročného ekonomického auditu,
  • návrhu rozpočtu mesta Ilava,
  • výkonu správy registratúry mesta v zmysle predpisov,
  • daní a poplatkov,
  • mzdovej agendy a školstva,
  • hospodárskej správy a údržby majetku,, údržbu a správu budov, pozemkov, vybavenia a súvisiacich zariadení, upratovacích služieb,
  • tvorby VZN a smerníc pre plnenie úloh FMO
  • Vykonáva kontrolu priebežného čerpanie rozpočtu
  • Zodpovedá za efektívne, hospodárne a účelové využívanie majetku vo vlastníctve mesta Ilava
  • V zmysle platných právnych predpisov zodpovedá a kontroluje financovanie originálnych kompetencií mesta v oblasti školstva a záujmovej činnosti v zmysle platných právnych predpisov.

    V zmysle platných právnych predpisov zodpovedá a kontroluje financovanie prenesených kompetencií mesta v oblasti školstva a záujmovej činnosti v zmysle platných právnych predpisov
    zabezpečuje platobný styk za mesto

Finančné ohodnotenie: od 1.500 € podľa pracovných skúseností

Termín nástupu: ihneď

Kvalifikačné predpoklady a požiadavky:

- vysoká škola II. stupňa technického alebo ekonomického zamerania

- znalosť zákonov samosprávy, všeobecných právnych predpisov

- práca v MS Office (Internet, Word, Excel) – stupeň pokročilý

- prax v predmetnej agende minimálne 10 rokov

- vodičský preukaz typu B


Odborné vedomosti z oblastí:

- zmluvy a zmluvné vzťahy

- evidencia a inventarizácia zvereného majetku

- fakturačná a zmluvná problematika

- pravidlá evidovania korešpondencie, zmlúv a iných dokumentov

- prevádzka a údržba technického zariadenia budov a prevádzkových zariadení

- zásady, metódy a postupy odpisov a vyraďovania majetku

- manažovanie spotreby energií

- zostavovanie plánov a rozpočtov na nákup, prevádzku, správu a údržbu majetku

Osobnostné predpoklady a schopnosti:

- finančná, ekonomická a technická gramotnosť

- analytické a koncepčné myslenie

- kultivovaný slovný a písomný prejav

- efektívne organizovanie a plánovanie práce

- riešenie problémov

- asertívne vystupovanie


Požadované doklady:

- žiadosť a životopis

- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti

- súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov

- fotokópia dokladu o nadobudnutom vzdelaní a dosiahnutej praxe

Dátum a miesto podania žiadosti o účasť na VK:

Žiadosti spolu s požadovanými naskenovanými dokladmi zasielajte prosím výhradne elektronickou poštou na adresu: personalne@ilava.sk do 29.01.2020 s uvedením hesla v predmete: „VK – Vedúci finančno-majetkového oddelenia.

Priebeh výberového konania:

Výberové konanie bude prebiehať formou prezentácie kandidáta a individuálneho rozhovoru (pohovor).

Na výberové konanie budú pozvaní len uchádzači, ktorí splnia uvedené požiadavky a pošlú všetky požadované doklady.

Súbor na stiahnutie v pdf

-mpu-

 

Prílohy

VK_FMO.pdf

VK_FMO.pdf
Typ súboru: PDF dokument, Velkosť: 266 kB
Dátum vloženia: 10. 1. 2020 11:18
Dátum poslednej aktualizácie: 11. 1. 2020 19:32
Autor: admin admin