Pondelok 7:00 - 15:00 hod.
Utorok Nestránkový deň
Streda 7:00 - 16:00 hod.
Štvrtok 7:00 - 15:00 hod.
Piatok 7:00 - 13:00 hod.
Obedňajšia prestávka je od 11:00 do 12:00 hod.
Obyvatelia rodinných domov v najbližších dňoch do poštovej schránky obdržia Oznámenie o zapojení sa do systému neváženého množstvového zberu komunálneho odpadu.
Jeho súčasťou je dotazník, ktorého vyplnenie je pre občanov záväzné. V prípade rodinných domov ho vypíše zvolený poplatník za danú domácnosť, ktorý bude považovaný za zástupcu domácnosti a poplatok bude vyrubovaný na jeho meno.
Obyvatelia bytových domov obdržia Oznámenie o zapojení sa do systému neváženého množstvového zberu komunálneho odpadu prostredníctvom domových dôverníkov.
(Zamestnanci oddelenia technických služieb im ho odovzdajú, keď si prídu vyzdvihnúť ďalší balík vreciek na BRKO).
Za každý byt si rodina vypíše jeden formulár, pričom si zvolia poplatníka za danú domácnosť, ktorý bude považovaný za zástupcu domácnosti a poplatok bude vyrubovaný na jeho meno. Po zrealizovanej bytovej schôdzi vyplní druhý dotazník za celú bytovku domovník – v ňom už bude určená frekvencia vývozu a množstvo smetných nádob, na ktorých sa daný bytový dom dohodol.
AKO ĎALEJ NALOŽIŤ S DOTAZNÍKMI?
Záväzne vyplnené dotazníky sú občania povinní odovzdať do 31. augusta 2025 na Oddelení technických služieb mesta Ilava – osobne, poštou alebo elektronicky (elektronicky neznamená emailom!)
Ak tak neurobia, Mesto Ilava si vyhradzuje právo určiť im nádobu i frekvenciu vývozu, ktorá vstúpi do platnosti od 1. januára 2026.
V prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa vyplnenia oznámenia o zapojení sa do systému neváženého množstvového zberu komunálneho odpadu sú zamestnanci oddelenia TSM pre vás k dispozícii osobne každý utorok a stredu od 06,00 – 11,00 hod., prípadne telefonicky denne v úradných hodinách.
(Pre lepšiu čitateľnosť a zobrazenie v PDF verzii, kliknite SEM)
K vyplneniu dotazníka vám pomôžu aj modelové OTÁZKY A ODPOVEDE:
Návštevnosť:
ONLINE:4
DNES:137
TÝŽDEŇ:4348
CELKOM:2630241