Verejné stretnutie pre BYTOVÉ DOMY ohľadom neváženého množstvového zberu komunálneho odpadu a systému vyrubovania poplatkov od 1. januára 2026 sa uskutoční VO ŠTVRTOK 13.11.2025 o 16:00 hod. v telocvični bývalej obchodnej akadémie na Hviezdoslavovej ulici. Na stretnutie s primátorom mesta Ilava Ing. Viktorom Wiedermannom sú pozvaní domoví dôverníci/zástupcovia bytových domov v Ilave. Na stretnutí bude možné poradiť sa pri vypisovaní dotazníku ohľadom výberu nádoby a frekvencie vývozu i doplniť zmeny.

9. Postup pre právnické osoby a fyzické osoby podnikateľov

 

Dotazníky pre PO/FOP bude mesto elektronicky zasielať všetkým právnickým osobám na ich elektronickú adresu. V prípade živnostníkov, ktorí nemajú zriadenú el. adresu, budú dotazníky zaslané poštou.

Stiahnuť si ho môžete aj TU: Dotazník pre PO, FOP 

(tento dotazník vypisuje každý sám za vlastnú prevádzku)

 

Dotazníky pre vlastníka/správcu/prenajímateľa budovy sa zasielať nebudú. Sú dostupné na stiahnutie v tejto sekcii na webovej stránke mesta alebo si ich môžu prevziať osobne na oddelení technických služieb mesta. 

Stiahnuť si ho môžete TU: Dotazník pre vlastníka, správcu, prenajímateľa budovy 

(tento dotazník sa vypisuje v prípade, že vlastník/správca/prenajímateľ budovy preberá poplatkovú povinnosť za všetkých nájomcov (podnikateľské subjekty) v jeho budove, ktorí s tým musia však súhlasiť.)

 

Oznámenie je potrebné poslať vyplnené najneskôr do 30 dní od doručenia, a to buď osobne na: Mesto Ilava, Mierové námestie 16/31, 019 01 Ilava - Mestský úrad-podateľňa alebo na: Mesto Ilava, oddelenie Technických služieb mesta, Hurbanova 132/26, 019 01 Ilava. Oznámenie je možné doručiť poštou na vyššie uvedené adresy alebo elektronicky cez ústredný portál verejnej správy www.slovensko.sk. 

 

 

 

 

 

Samospráva

Rýchle odkazy

projekty mesta EÚ

 

 

Zlatý erb 2020

 

Návštevnosť

Návštevnosť:

ONLINE:3
DNES:344
TÝŽDEŇ:5572
CELKOM:2856388

FOTOGALÉRIA

Náhodná fotogaléria

Spolky a Organizácie
Naše družobné mestá