Mesto Ilava vyhlasuje výberové konanie
Výberové konanie na obsadenie pracovnej pozície
"Vedúci Finančno-majetkového oddelenia"
Zodpovedá za činnosť Finančno-majetkového oddelenia v zmysle organizačnej štruktúry a jeho bezproblémový chod.
Koordinuje a riadi úlohy FMO v oblasti:
- CO, DHZ, OBP a PO,
- prevodov nehnuteľnosti a ostatných majetkovo – právnych vysporiadaniach,
- dotácií a transferov poskytnutých z rozpočtu mesta Ilava,
- dotácií a transferov zo Štátneho rozpočtu a ostatných subjektov verejnej správy,
- styku s bankovými a ostatnými finančnými inštitúciami vo veciach úverov, grantov a dotácií,
- opráv a údržby
- riešenia havarijných stavov a krízových situácií
- prípravy podkladov k spracovaniu ročného ekonomického auditu,
- návrhu rozpočtu mesta Ilava,
- výkonu správy registratúry mesta v zmysle predpisov,
- daní a poplatkov,
- mzdovej agendy a školstva,
- hospodárskej správy a údržby majetku,, údržbu a správu budov, pozemkov, vybavenia a súvisiacich zariadení, upratovacích služieb,
- tvorby VZN a smerníc pre plnenie úloh FMO
- Vykonáva kontrolu priebežného čerpanie rozpočtu
- Zodpovedá za efektívne, hospodárne a účelové využívanie majetku vo vlastníctve mesta Ilava
- V zmysle platných právnych predpisov zodpovedá a kontroluje financovanie originálnych kompetencií mesta v oblasti školstva a záujmovej činnosti v zmysle platných právnych predpisov.
V zmysle platných právnych predpisov zodpovedá a kontroluje financovanie prenesených kompetencií mesta v oblasti školstva a záujmovej činnosti v zmysle platných právnych predpisov
zabezpečuje platobný styk za mesto
Finančné ohodnotenie: od 1.500 € podľa pracovných skúseností
Termín nástupu: ihneď
Kvalifikačné predpoklady a požiadavky:
- vysoká škola II. stupňa technického alebo ekonomického zamerania
- znalosť zákonov samosprávy, všeobecných právnych predpisov
- práca v MS Office (Internet, Word, Excel) – stupeň pokročilý
- prax v predmetnej agende minimálne 10 rokov
- vodičský preukaz typu B
Odborné vedomosti z oblastí:
- zmluvy a zmluvné vzťahy
- evidencia a inventarizácia zvereného majetku
- fakturačná a zmluvná problematika
- pravidlá evidovania korešpondencie, zmlúv a iných dokumentov
- prevádzka a údržba technického zariadenia budov a prevádzkových zariadení
- zásady, metódy a postupy odpisov a vyraďovania majetku
- manažovanie spotreby energií
- zostavovanie plánov a rozpočtov na nákup, prevádzku, správu a údržbu majetku
Osobnostné predpoklady a schopnosti:
- finančná, ekonomická a technická gramotnosť
- analytické a koncepčné myslenie
- kultivovaný slovný a písomný prejav
- efektívne organizovanie a plánovanie práce
- riešenie problémov
- asertívne vystupovanie
Požadované doklady:
- žiadosť a životopis
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti
- súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov
- fotokópia dokladu o nadobudnutom vzdelaní a dosiahnutej praxe
Dátum a miesto podania žiadosti o účasť na VK:
Žiadosti spolu s požadovanými naskenovanými dokladmi zasielajte prosím výhradne elektronickou poštou na adresu: personalne@ilava.sk do 29.01.2020 s uvedením hesla v predmete: „VK – Vedúci finančno-majetkového oddelenia“.
Priebeh výberového konania:
Výberové konanie bude prebiehať formou prezentácie kandidáta a individuálneho rozhovoru (pohovor).
Na výberové konanie budú pozvaní len uchádzači, ktorí splnia uvedené požiadavky a pošlú všetky požadované doklady.
-mpu-
Prílohy
VK_FMO.pdf
Dátum poslednej aktualizácie: 11. 1. 2020 19:32