Pondelok 7:00 - 15:00 hod.
Utorok Nestránkový deň
Streda 7:00 - 16:00 hod.
Štvrtok 7:00 - 15:00 hod.
Piatok 7:00 - 13:00 hod.
Obedňajšia prestávka je od 11:00 do 12:00 hod.
Od 1. marca 2021 začne prebiehať doručovanie rozhodnutí o poplatku za komunálny odpad a daň z nehnuteľnosti poštou. Občania, ktorí majú aktivovanú elektronickú schránku na doručovanie cez slovensko.sk, dostanú rozhodnutie do elektronickej schránky. „V momentálnej epidemiologickej situácii žiadame občanov a právnické osoby, teda všetkých daňovníkov a poplatníkov, aby vo veci prevzatia rozhodnutí a platieb za dane z nehnuteľností a poplatku za komunálny odpad obmedzili návštevu mestského úradu a počkali na doručenie rozhodnutí do elektronických schránok a doručenie Slovenskou poštou. Následne po rozoslaní rozhodnutí vás budeme informovať, akou formou bude možné realizovať platby,“ vysvetlila Dominika Srncová z Referátu daní a poplatkov na Mestskom úrade Ilava.
Ako ďalej dodala, rozhodnutia budú občanom chodiť poštou postupne v priebehu mesiaca marec. Sledujte preto webové sídlo mesta Ilava www.ilava.sk a sociálne siete mesta. Vysvetľovať ďalší postup budeme samozrejme aj prostredníctvom mestského rozhlasu.
-msu/verk-
Návštevnosť:
ONLINE:3
DNES:614
TÝŽDEŇ:3206
CELKOM:2642112